Επιδοτούμενο πρόγραμμα ΕΣΠΑ για ψηφιακή αναβάθμιση λογιστών – φοροτεχνικών

Λογιστές

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΕΛΗΞΕ

Δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης στη Δράση “Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών” για όσες αιτήσεις απορρίφθηκαν μέχρι Τετάρτη 21/09/2022.

Επιδοτούμενο πρόγραμμα ΕΣΠΑ έως 2000 ευρώ για την ψηφιακή αναβάθμιση λογιστών–φοροτεχνικών

Η αξιολόγηση και έγκριση των αιτήσεων γίνεται με σειρά προτεραιότητας, βάσει της ημερομηνίας υποβολής στο πληροφιακό σύστημα (ΠΣΚΕ).


Υψος Επιδότησης: έως 2000 ευρώ σε κάθε ωφελούμενο (διακριτό ΑΦΜ)


Δικαιούχοι

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν καταχωριστεί στα οικεία Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, ως εξής:  

  • Αυτοαπασχολούμενοι λογιστές – φοροτεχνικοί κάτοχοι επαγγελματικής ταυτότητας λογιστή – φοροτεχνικού κατά τάξεις και
  • Νομικά Πρόσωπα παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών.


Επιδοτούμενες Δαπάνες

Με στόχο τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των ωφελούμενων επιδοτούνται οι ακόλουθες δαπάνες προμήθειας:

  • Εξοπλισμός Τεχνολογιών Πληροφορικής Επικοινωνίας
  • Λογισμικά απαραίτητα για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης

Επισημαίνεται ότι στον εξοπλισμό ΤΠΕ συμπεριλαμβάνονται: Desktop PC και περιφερειακά, laptop, servers, πολυμηχανήματα και λοιπός εξοπλισμός πληροφορικής.

Επιλέξιμη δαπάνη είναι και η αγορά λογισμικού με την μορφή Software as a Service (SaaS) εφόσον είναι απαραίτητη για την λειτουργία της επιχείρησης και την ψηφιακή αναβάθμιση αυτής. Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Software as a Service (SAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.


Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων: 13/05/22

Ωφελούμενοι των οποίων η αίτηση χρηματοδότησης, που υποβλήθηκε έως την ανωτέρω καταληκτική ημερομηνία και ώρα απορρίπτεται, δύνανται μετά την έκδοση της σχετικής απορριπτικής απόφασης να υποβάλουν επόμενη αίτηση χρηματοδότησης μέχρι την την Τετάρτη 21/09/2022.


Βασικές Προϋποθέσεις Συμμετοχής

Οι ωφελούμενοι της Δράσης θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • να υποβάλουν μία Αίτηση Χρηματοδότησης ανά ΑΦΜ,
  • να λειτουργούν νομίμως στη χώρα και να έχουν κάνει έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ έως και τις 28/02/2022,
  • να έχουν μέχρι τις 28/02/2022 ως ενεργό κωδικό δραστηριότητας έναν από τους επιλέξιμους ΚΑΔ του Κεφαλαίου 6: ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ σε τουλάχιστον μία εγκατάσταση της επιχείρησης (έδρα ή/και υποκατάστημα),
  • να τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία του ν. 4308/2014.

Σε κάθε ωφελούμενο λογιστή (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται μέγιστη συνολική επιδότηση για την αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής της επιχείρησής του ως εξής:

  • Επιχορήγηση έως 2.000 ευρώ

0 =< έσοδα χρήσης 2020 =< 20.000 ευρώ

  • Επιχορήγηση έως 1.500 ευρώ

έσοδα χρήσης 2020 > 20.000 ευρώ

Τα έσοδα προκύπτουν από το έντυπο Ε3 Φορολογικού Έτους 2020 που υποβλήθηκε το 2021, από τον πίνακα Δ1/Πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών, κωδικός 500 «Σύνολο Εσόδων από Πωλήσεις Αγαθών και Παροχή Υπηρεσιών».

Οι δυνητικοί ωφελούμενοι, οι οποίοι έκαναν έναρξη εντός του 2021 και έως τις 28.02.2022, δύναται να αιτηθούν και να λάβουν ως ανώτερο όριο επιχορήγησης ποσό 1.500 ευρώ.


Επικοινωνήστε σήμερα με τη VK PREMIUM Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, για τον προέλεγχο και υποβολή της αίτησής σας. Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας ή να καλέσετε στο 210-6835560.

Η Δράση στοχεύει στο να υποστηρίξει επιχειρήσεις λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών (Φυσικά και Νομικά Πρόσωπα), ώστε να προσαρμόσουν την λειτουργία τους με την αναβάθμιση/απόκτηση της απαραίτητης ψηφιακής υποδομής τους.

Ενημέρωση άρθρου: 23/05/2022