Πρόγραμμα «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ» του ΕΠΑνΕΚ ΕΣΠΑ 2014-2020
Προκηρύχθηκε στις 10 Μαρτίου 2017 από τη ΓΓΕΤ το πρόγραμμα ΕΣΠΑ «ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ» στο πλαίσιο του ΕΠΑνΕΚ ΕΣΠΑ 2014-2020 για την προώθηση της έρευνας, την τεχνολογική ανάπτυξης και της καινοτομίας.