fbpx

Marketing plans and strategies

Τα Marketing plans and strategies αποτελούν μια πολυδιάστατη λειτουργία, η οποία αναλύει, εκτιμά και συνδυάζει το σύνολο των στοιχείων του μίγματος marketing της εκάστοτε επιχειρηματικής μονάδας: Προϊόν, Διανομή, Προβολή, Τιμή, Άνθρωποι.

Marketing plans and strategies

Μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας είναι δυνατή η ανάδειξη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των επιχειρήσεων, η οριοθέτηση της θέσης τους έναντι του ανταγωνισμού καθώς και ο καθορισμός των κατάλληλων στρατηγικών για την επίτευξη αναγνωρισιμότητας, την αύξηση μεριδίου αγοράς, την ανάπτυξη νέων αγορών και τελικά τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας τους.

Τα τελικά Marketing plans and strategies διαρθρώνονται στις παρακάτω – τουλάχιστον – ενότητες:

* Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης.

* Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης.

* S.W.O.T. ανάλυση.

* Στόχοι και στρατηγικές μάρκετινγκ.

* Πρόγραμμα δράσης.

* Προϋπολογισμός.

* Σχέδιο αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών.

* Χρονοδιάγραμμα ενεργειών.

* Μηχανισμοί και διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης του πλάνου.

Powered by 360web.gr 360web.gr 360web.gr 360web.gr 360web.gr vkpremium Business consultants