Το πρόγραμμα επιδότησης ΕΣΠΑ “e-λιανικό” καλύπτει δαπάνες έως 5.000 ευρώ για την κατασκευή ή αναβάθμιση e-shop για μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διαθέτουν κατάστημα λιανικής πώλησης.
Δεν απαιτείται πλέον η εκ των προτέρων υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς στις επιχειρήσεις θα δοθεί χρόνος έξι (6) μηνών αφού ενταχθούν, για να υλοποιήσουν το έργο τους.
Επιτρέπεται η υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος υπό μορφή «φιλοξενίας» σε μεγάλους και ασφαλείς δικτυακούς τόπους (marketplaces).
Δικαιούχοι: Επιδότηση “e-λιανικό” για δημιουργία e-shop λιανικής πώλησης
Το πρόγραμμα ΕΣΠΑ e-λιανικό καλύπτει το 100% της δαπάνης για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος και αναμένεται να αφορά αποκλειστικά τον κλάδο του λιανικού εμπορίου.
*Ενδεικτικοί κλάδοι Λιανεμπορίου
Ενδυση – Υπόδηση
Άθλητισμός
Τεχνολογία
Διάφοροι κλάδοι
|
Οικιακός Εξοπλισμός
Οικοδομικά Είδη
Διάφοροι κλάδοι
|
*Επικοινωνήστε μαζί μας για την πλήρη λίστα των επιδοτούμενων ΚΑΔ.
Δικαιούχοι του προγράμματος είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις λιανεμπορίου, οι οποίες διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.
Οι δικαιούχοι θα πρέπει να έχουν το ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ (ΚΑΔ 47) είτε ως ΚΥΡΙΑ Δραστηριότητα, στην έδρα ή στο υποκατάστημα, είτε ως δραστηριότητα με τα μεγαλύτερα έσοδα.
Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:
Το e-shop θα πρέπει να:
Επιδοτούμενες δαπάνες προγράμματος ΕΣΠΑ e-λιανικό για την κατασκευή e-shop λιανικής πώλησης
Η χρηματοδότηση για κάθε επιχείρηση θα καλύπτει το 100% της δαπάνης για την κατασκευή ενός νέου e-shop.
Με το νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, το μέγιστο ποσό επιδότησης για μια επιχείρηση λιανικού εμπορίου είναι έως 5.000 ευρώ και περιλαμβάνει:
Για τη χρηματοδότηση από την Δράση ΕΣΠΑ “e-λιανικό”, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης στην οποία θα επισυνάπτονται μεταξύ άλλων τα παρακάτω:
Αναλαμβάνουμε την σύνταξη και υποβολή της αίτησης για την επιδότηση ΕΣΠΑ e-λιανικό.
Ε-shop λιανικής πώλησης: ευκαιρία για ανάπτυξη ένος νέου καναλιού πώλησης για το λιανεμπόριο
Στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου και για την αντιμετώπιση των συνεπειών που έχουν προκληθεί από το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων λόγω των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας Covid-19, η κατασκευή e-shop αποτελεί ενέργεια ζωτικής σημασίας για την μικρή επιχείρηση.
Αναμένεται ότι το πρόγραμμα “e-λιανικό” για την κατασκευή e-shop θα προσελκύσει μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της υγειονομικής κρίσης και των περιοριστικών μέτρων (lockdown).
Καθώς τους επόμενους μήνες είναι πολύ πιθανό τα καταστήματα λιανικής πώλησης να λειτουργήσουν είτε με click away, είτε με click inside, οι καταναλωτές θα πρέπει να επιλέγουν τα προϊόντα που θέλουν ν’ αγοράσουν μόνο μέσω των ηλεκτρονικών σελίδων των e-shop επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ, σημειώνεται στη χώρα μας σημαντική και σταθερή άνοδος στις ηλεκτρονικές αγορές.
Πλέον, οι μισοί χρήστες του διαδικτύου (50%) κάνουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά, όταν η αντίστοιχη αναλογία το 2019 ήταν μόλις 21%. ‘Ομως μόλις το 11% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα πραγματοποιούν πωλήσεις διαδικτυακά (e-shop), με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο να κυμαίνεται στο 20%.
Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης, ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ΕΣΠΑ “e-λιανικό” είναι 80.000.000 ευρώ, ενώ έως 16.000 επιχειρήσεις που διαθέτουν καταστήματα λιανικής πώλησης θα λάβουν την επιδότηση e-shop.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | Cloudflare set the cookie to support Cloudflare Bot Management. |
S | 1 hour | Used by Yahoo to provide ads, content or analytics. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_gat | 1 minute | Google Universal Analytics sets this cookie to restrain request rate and thus limit data collection on high-traffic sites. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 months | Facebook sets this cookie to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising after visiting the website. |
_ga | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to calculate visitor, session and campaign data and track site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognise unique visitors. |
_ga_* | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to store and count page views. |
_gcl_au | 3 months | Google Tag Manager sets the cookie to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Google Analytics sets this cookie to store information on how visitors use a website while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the collected data includes the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
ajs_anonymous_id | 1 year | This cookie is set by Segment to count the number of people who visit a certain site by tracking if they have visited before. |
ajs_user_id | never | This cookie is set by Segment to help track visitor usage, events, target marketing, and also measure application performance and stability. |
cb_anonymous_id | 1 year | Clearbit sets this cookie to track page views and traits for Clearbit. |
cb_group_id | 1 year | Clearbit sets this cookie to track page views and traits for Clearbit. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded YouTube videos and registers anonymous statistical data. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cb_user_id | 1 year | Clearbit sets this cookie to collect data on visitors. This information is used to assign visitors into segments, making website advertising more relevant. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements by tracking user behaviour across the web, on sites with Facebook pixel or Facebook social plugin. |
NID | 6 months | Google sets the cookie for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to unwanted mute ads, and to measure the effectiveness of ads. |
test_cookie | 15 minutes | doubleclick.net sets this cookie to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | YouTube sets this cookie to measure bandwidth, determining whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | Youtube sets this cookie to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos. |
yt.innertube::nextId | never | YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__tld__ | session | Description is currently not available. |
cbtest | 1 year | Description is currently not available. |
COMPASS | 1 hour | Description is currently not available. |
debug | never | No description available. |
mp_29ae321de693136fb910202e753e0de9_mixpanel | 1 year | Description is currently not available. |
pfjscookies | 1 year | Description is currently not available. |
* Το πεδίο είναι υποχρεωτικό.