Μια 2η παράταση στην προθεσμία υποβολής προτάσεων για το πρόγραμμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο ΕΣΠΑ μέχρι τις 16 Μαΐου έδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης.
Ο λόγος για την απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης αυτή είναι ότι πολλοί φορείς της αγοράς ζήτησαν να υπάρξει μια μικρή παράταση.
Επίσης στην απόφαση για παράταση ίσως συντέλεσαι και το γεγονός ότι στο ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής δημιουργήθηκε “μπλακ άουτ” που προκλήθηκε από την υπεφόρτωση λόγω υψηλής επισκεψιμότητας.
Προσοχή η παράταση έως τις 16 Μαίου στις 17.00 δίνεται μόνο για όσους υποψηφίους θα έχουν ανοίξει κωδικό στο Πληροφοριακό Σύστημα μέχρι τη λήξη της αρχικής προθεσμίας, δηλαδή την Παρασκευή 10 Μαΐου ωρα 17.00. και μόνο σχετικά με το Πρόγραμμα «Ενίσχυση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς Μεταποίησης, Τουρισμού, Εμπορίου-Υπηρεσιών» του ΕΣΠΑ.
Αρχικά είχε δωθεί παράταση έως τις 10/05 , ενώ είχαν προστεθεί και κάποιες επιπλέον δραστηριότητες όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω άρθρο
Αναλυτικά η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρει τα εξής:
“1.Το πρόγραμμα ανακοινώθηκε στις 20 Δεκεμβρίου του 2012 και προκηρύχθηκε στις 14 Ιανουαρίου 2013 με προθεσμία υποβολής των προτάσεων το διάστημα από 25 Φεβρουαρίου έως 25 Απριλίου 2013.
2.Με Υπουργική Απόφαση της 4ης Μαρτίου 2013 δόθηκε παράταση στην καταληκτική ημερομηνία υποβολής έως τις 10 Μαΐου.
3. Στις 25/4/2013 εκδόθηκε ανακοίνωση με την οποία το Υπουργείο ενημέρωνε τους ενδιαφερόμενους υποψήφιους επενδυτές ότι δεν υπήρχε η πρόθεση νέας παράτασης στην προθεσμία υποβολής των προτάσεων και ενημέρωνε για το χρόνο λειτουργίας τόσο του Πληροφοριακού συστήματος όσο και του Help desk, δεδομένων των αργιών του Πάσχα. Η ανακοίνωση προέτρεπε επίσης τους ενδιαφερόμενους για την έγκαιρη υποβολή των προτάσεων, έτσι ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις από τον φόρτο του Πληροφοριακού Συστήματος τις τελευταίες ημέρες. Στο πλαίσιο αυτό ελήφθησαν μέτρα για την κάλυψη της αυξημένης κίνησης, με αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής (Μνήμη συστήματος, επιπλέον χρήση servers, κ.α.) και αύξηση του προσωπικού του help desk. Ωστόσο ορισμένα προβλήματα δεν αποφεύχθηκαν αφού, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία παρατηρήθηκε αύξηση της υποβολής προτάσεων με γεωμετρική πρόοδο τις τελευταίες ημέρες και ιδιαίτερα μετά την Κυριακή του Πάσχα, ενώ το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα της διαθέσιμης προθεσμίας είχε μείνει ανεκμετάλλευτο.
Συγκεκριμένα:
-Από 25/2/2013 έως και 25/4/2013 (αρχική ημερομηνία ολοκλήρωσης υποβολής προτάσεων), υποβλήθηκαν 906 προτάσεις
-Από 26/4 έως και 6/5, 1523 προτάσεις.
-Από την Τρίτη 7/5 έως Πέμπτη 9/5 και ώρα 17.00 οι υποβολές ανήλθαν σε 3059.
Συνολικά οι προτάσεις ανήλθαν σε 5488. Πλέον των παραπάνω οριστικοποιημένων προτάσεων, σε επεξεργασία (ανοιχτοί κωδικοί στο σύστημα), υπάρχουν ακόμη 24.710 προτάσεις.
Το Υπουργείο θεωρεί ότι οι συνεχείς παρατάσεις προθεσμιών αυτού του είδους δεν αποτελούν ευκταία κατάσταση, πολύ δε περισσότερο αν οδηγούν σε καθυστέρηση της αξιολόγησης και της εκταμίευσης των επιχορηγήσεων προς τους επενδυτές.
Εν τούτοις προκειμένου να αποσυμφορηθεί η κατάσταση, το Υπουργείο ανακοινώνει ότι η καταληκτική ημερομηνία για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων παρατείνεται μέχρι την Πέμπτη 16 Μαίου και ώρα 17.00, μόνο για όσους υποψηφίους θα έχουν ανοίξει κωδικό στο Πληροφοριακό Σύστημα μέχρι τη λήξη της αρχικής προθεσμίας, δηλαδή την Παρασκευή 10 Μαΐου ωρα 17.00.
Σημειώνεται ότι δεν αλλάζει η καταληκτική προθεσμία φυσικής υποβολής των φακέλων, η οποία παραμένει η 20η Μαΐου έτσι ώστε να μην καθυστερήσει η αξιολόγηση των προτάσεων.
Έτσι οι υποψήφιοι που υπέβαλαν εγκαίρως τις προτάσεις τους δεν θα “τιμωρηθούν” εξαιτίας εκείνων που προτίμησαν να προσέλθουν στη λήξη της προθεσμίας. Ευχόμαστε η παρεχόμενη δεύτερη παράταση, η οποία είναι και η τελευταία, να αξιοποιηθεί πλήρως απο τους απομένοντες υποψήφιους”.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | Cloudflare set the cookie to support Cloudflare Bot Management. |
S | 1 hour | Used by Yahoo to provide ads, content or analytics. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_gat | 1 minute | Google Universal Analytics sets this cookie to restrain request rate and thus limit data collection on high-traffic sites. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 months | Facebook sets this cookie to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising after visiting the website. |
_ga | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to calculate visitor, session and campaign data and track site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognise unique visitors. |
_ga_* | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to store and count page views. |
_gcl_au | 3 months | Google Tag Manager sets the cookie to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Google Analytics sets this cookie to store information on how visitors use a website while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the collected data includes the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
ajs_anonymous_id | 1 year | This cookie is set by Segment to count the number of people who visit a certain site by tracking if they have visited before. |
ajs_user_id | never | This cookie is set by Segment to help track visitor usage, events, target marketing, and also measure application performance and stability. |
cb_anonymous_id | 1 year | Clearbit sets this cookie to track page views and traits for Clearbit. |
cb_group_id | 1 year | Clearbit sets this cookie to track page views and traits for Clearbit. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded YouTube videos and registers anonymous statistical data. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cb_user_id | 1 year | Clearbit sets this cookie to collect data on visitors. This information is used to assign visitors into segments, making website advertising more relevant. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements by tracking user behaviour across the web, on sites with Facebook pixel or Facebook social plugin. |
NID | 6 months | Google sets the cookie for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to unwanted mute ads, and to measure the effectiveness of ads. |
test_cookie | 15 minutes | doubleclick.net sets this cookie to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | YouTube sets this cookie to measure bandwidth, determining whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | Youtube sets this cookie to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos. |
yt.innertube::nextId | never | YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__tld__ | session | Description is currently not available. |
cbtest | 1 year | Description is currently not available. |
COMPASS | 1 hour | Description is currently not available. |
debug | never | No description available. |
mp_29ae321de693136fb910202e753e0de9_mixpanel | 1 year | Description is currently not available. |
pfjscookies | 1 year | Description is currently not available. |